Roll up reklamowy jedną z najwyraźniejszych wizytówek firmy

mar 12, 2021

0
Roll up reklamowy jedną z najwyraźniejszych wizytówek firmy

Roll up reklamowy jedną z najwyraźniejszych wizytówek firmy

Reklama roll up to w porównaniu do wizytówek, plakatów czy szyldów, stosunkowo nowy format, na którym można przekazać sporo wartości liczących się w danym przedsiębiorstwie, nie tracąc przy tym czytelności i klarowności przekazu. Jest on bowiem na tyle duży i wyraźny, że oprócz samej nazwy firmy i jej loga, można uraczyć klienta całkiem sporą ilością dodatkowej treści.

Czym roll up wyróżnia się na tle innych form przekazu?

Przede wszystkim niesamowitą mobilnością. Ten rodzaj reklamy można bardzo szybko rozłożyć, a po złożeniu jest na tyle kompaktowy, że do samochodu wejdzie każda ich ilość. Wykorzystanie roll upów też jest stosunkowo nietypowe. Są bowiem nieodłączną częścią każdej konferencji, szkoleń czy innego rodzaju wystąpień.

Jak zaprojektować dobry roll up?

Jeśli ktoś stawia w swojej pracy na profesjonalność, to roll upu nie może też zabraknąć za plecami tej osoby podczas modnych ostatnio spotkań online. Ta forma przekazu samoczynnie zwraca na siebie uwagę, a równocześnie stanowi doskonałe tło dla przedstawiciela reklamowanej marki. Więcej >>>

Jak zaprojektować dobry roll up?

Trzeba przede wszystkim ustalić jaka ilość takich materiałów będzie równocześnie wykorzystywana w jednym miejscu. Jeśli głównym zadaniem roll upów będzie stanowienie tła dla prowadzącego szkolenie, który nieustannie się przemieszcza, warto wtedy obsadzić kompletnie inną treść na każdym z nich. Dominujący niech posiada wyłącznie logo marki oraz jej nazwę na odpowiednio dobranym kolorystycznie tle.

Kolejne dwa lub trzy powinny zawierać najważniejsze produkty albo wartości mające odznaczać się trochę większą treścią. Gdy zakłada się dołożenie jeszcze kolejnych, warto już wtedy postawić nawet na zwykły tekst. Może to być lista funkcji reklamowanego produktu czy jego skład, oczywiście, jeśli to jest istotne z punktu widzenia klienta.